+ 242 +

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

قـــیــآفــه مهـــمونــــآی مـــآ مــوقــع عیــــــد دیــدنــــی



نظرات شما عزیزان:

NASTARAN
ساعت22:03---26 خرداد 1393
مهموناي ما ك خيلي بدترن

sepideh
ساعت10:51---7 ارديبهشت 1393
سلام
مطالبتو دوست دارم
اگه دوست داشتی سایت منو با نام ♥♦♥ دختر ایرونی ♥♦♥ لینک کن و بعد بگو با چه نامی لینکت کنم.
5CHAR.ir


fucker e sara
ساعت9:05---28 فروردين 1393
سلام وقت بخیر.من امینم بکن سابق سارا جنده .با آدرس خودش بهت کامنت میدم که مستقیم بیای وب این جنده.توضیحاتی درباره وبلاگ سارا تنها‏ (ساراجنده لاشی ساک زن کیرخور) به آدرسwww.sarakhafan.loxblog.comقبلا با پسرا سکس چت و سکس تل میکرد شارژ میگرفت دهها دوست پسر و بکن داشت و داره جندست اگه جدیدا آپ طنز میذاره رد گم کنیه خیلی جندست منو تیغ زد و با هام بهم زد و الان زیر یک مرد متاهل سی ساله میخوابه.تخصصش ساک زدنه و مهارت خاصی در این زمینه داره.یک مرضی داره که بیشتر زیر افراد متاهل میخوابه تا بتونه اونارو تیغ بزنه و حق سکوت بگیره. دستشو رو میکنم .از کامنتایی که میدن بهش و ویرایش میکنه هم تازه میتونین بفهین چقدر جنده هست.این کامنت رو به همبلا گیهاش و وبهای ناشناس میدم تا جندگیش بر همه معلوم بشه. هیچ میدونستی که این کیرخورلاشی یک وبلاگ دیگه هم داشت که چون سکسی بودفیلترشد ؟وب www.sarabad22.blogfa.comاونجا عکس ممه و کوس و کونشو گذاشته بود تو سایت شهوانی هم عضو بود.نمیدونم آیندش چیه؟ولی تا زمانی که زیر من بود نمیذاشتم کسی اذیتش کنه.به جنده بگو نمیتونه منو پیداکنه.من هم تلمو عوض کردم هم وبمو هم آی دیم رو هم جندم رو.اسمم مستعار بود و از شهرشون رفتم الانم افسر وظیم و خدمتم.یادش بخیر سلطان ساک زدن بود آخ کیرم توش.ختم کلام هدف از این آبروریزی 2دلیل داره:یکی اینکه تیغم زد یکی اینکه بین من و لیلا دوست دخترم باکاراش جدایی انداخت.این انتقام حالا حالاها ادامه داره.هم همبلاگیهاش هم غریبه ها باید بدونن این سلطان جنده هاست.این اطلاع رسانی هم وظیفه من و شماست.فعلا بابای.شما هم اطلاع رسانی کنید که سارا جنده هست.

3p
ساعت16:02---25 فروردين 1393



alireza
ساعت10:20---22 فروردين 1393
like

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 12 / 1 / 1393ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |